Åh vad myyyyys

Fööörlåt för att jag inte skrivit men jag har varit hos Timmy sen i fredags!
Är fortfarande här och jag vaknade nyss, Timmy väntar på att få låna min dator eftersom att hans inte funkar av någon anledning.. Tror att den är sönder :(
Jag äter godis till frukost och är gladare än någonsin! Jag blir så glad av choklad..

Även fast jag inte har skrivit på ett tag så har jag dessvärre ingenting nytt att skriva om...
Jag har lite bilder från igår och förrgår däremot, inte så vackra men who cares?

Har kollat på Up och G-force som jag tycker är jätte bra, båda två!
G-force har jag även på datorn nu.

Inatt drömde jag en sån underbar dröm, ni vet en sån som man inte vill vakna upp ur..
Timmy och jag var i Thailand och fy så underbart!!!
Men men, Timmy tjatar och tjatar så jag lägger upp några bilder (:
God morgon, kramar Timmys knä! det är helt normalt.
FÖRE
Fram mot kvällen blev det extreme makeover!



Nästan efter


Efter..

Det är fan extreme makeover!


Nu ska Timmy ha datorn.

Toodles

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0