A manda

Men vad ska man ha för rubrik då? Orkar liksom inte lägga energi på rubriken och speciellt inte idag..


Var med Lisa på torp förut och Liv följde också med! Riktigt rolig dag och kul att träffa tjejerna igen! (:
Jag fick köpt mig en jacka för 170:- , en tight kjol 149:- , två par tights 99:- & 149:- , vantar för 29:-  och ett nattlinne 99:-.
Nice price säger jag!
Och kort kommer i morgon säger jag också!
Fick telefonen idag, och äntligen har jag en som går att ladda ordentligt, wehooooooo!


Var med Timmy igår och myste med honom och åt potatisgratäng, beanässås och lövbiff.
OOHH gud prisa beanässåsen!
Vi åt även godis och såg på film, naturfilmer! rat race såg vi också. Höhö den var rolig!

Nu ska jag se på film med mamma och göra några mackor och lite varm oboy till oss, för kallt är det här hemma!
Tänkte även be henne krypa ner i samma sova som mig eftersom att hon har värmefilten och jag har ingen filt alls..

Nu ska jag göra mackor och så vidare!
Toodles

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

VAD HAR HÄNT!?!? sms

2010-01-29 @ 22:48:34
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0