www.sova.nu

Jag vill sova, jag vill sova bort vintern!
Nu börjar det snöa igen, räcker det inte med det som redan finns?
I morse när jag och mamma åkte in till Uddevalla var det GLAS halt på vägen.
Det kändes som att vi kröp fram..

Har varit en ganska skön dag i skolan idag..
Började med matte, sen engelska, lunch och engelska, lunch, idrott och engelska.
Slutade vid kvart över tre idag.

Gick upp till Lisa och mötte henne, åkte baklänges ner för baken från Östrabo Y ( givetvis inte med mening! ), väntade ett bra tag på tåget eftersom att det var försenat, åkte till cafét med Lisa och åkte hem med mamma och sedan stensomnade jag!

Nu ska jag se på Paradise!

I morgon blir det praktik och sen Timmy ♥

bästa furren!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0