Tjabba, tjena, hallå!

Har suttit vid datorn i tre timmar till och från men har inte orkat skriva något i bloggen..
Inte bra, men ibland är man inte sugen på att sätta sig ner och skriva helt enkelt. Förlåt för det!
Var på praktiken en timme extra idag ifall jag skulle vilja ha sovmorgon eller något i den stilen nån dag!
Får jobba in timmar om jag behöver, så jag tänkte "eh vafan".
Kanske ska ta och börja en timme senare någon dag!


Var med Timmy igår och i förrgår.
Gjorde inget speciellt så, förutom att han råkade ta bort VARENDA bild jag har från 06-09..
Kämpade i en timme för att få tillbaka dom, eller han gjorde det! systemåterställning och jag vet inte allt var det var.. Men dom har inte kommit tillbaka än! Jag började gråta..


Bråkade med busschauffören imorse, han ville inte stanna i Munkedal, så jag förklarade att 860 stannar ALLTID i Munkedal, men nej. Så han ringde till någon och dom försökte och förklara det för honom och det slutade som tur var med att han stannade!
Är världens suraste på morgonen och denna veckan är det inte roligt att bråka med mig, usch sicket äckel!
Blir sur bara av att tänka på det..



Till en lite roligare sak!
Citat av Dagis barn:
IDAG SKA JAG HA FREDAGS MUS!!!!

Det tyckte i alla fall jag var kul.



Nu ska jag fortsätta se på tv med mamma.
Imorgon kommer Timmy och på Söndag är det alla hjärtans dag och då ska vi hitta på något mysigt jag och Timmy! ♥



Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: annah

Vi säger så!

Eller nåt xD

2010-02-12 @ 21:28:37
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

hahahaha xD

2010-02-12 @ 21:42:52
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0