Som det kan gå.

Jag tycker att jag somnade jätte tidigt igår men endå vaknade jag halv ett.. Jag är nog världens tröttaste!

Om en stund ska jag lyfta min rumpa från denna sköna soffa och ta mig en macka och sen börja städa, ni ska få före och efter bilder så att ni ser vad duktig jag är!

Ska åka till euronics sedan med mamma och köpa till en del till våran wii dansmatta!
Man behövde tydligen inte köpa till något till den, men visst fan behövde man det..
Dagens att göra lista:
  • åka till euronics
  • äta
  • städa
  • duscha
  • raka benen
  • tvätta håret
  • vänta på Timmy!

Nu ska jag börja med första punkten!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0