Snö snö snö snö snö.

Jag blir helt dum i huvudet på all jävla snö!
Kommer absolut ingenstans.. Sitter hos Timmy och lyssnar på depp musik medans han spelar spel på sin dator.
Det är det enda jag känner för att göra just nu!

Är så sjukt trött på snön så jag funderar helt seriöst på att gå i ide till sommaren!!!
Timmy ska snart till Dennis och Ruben så jag kommer sitta här själv inte inte göra något..
Kan inte ta mig hem heller eftersom att snöstormen ballar ut riktigt rejält!

Planen jag och Timmy hade om att hitta på något kul att göra på söndag ( eftersom att vi varit tillsammans i ett år på måndag ) går åt helvete eftersom att vädret verkligen straffar det svenska folket just nu!

Så jag tänker vara så jävla sur idag, verkligen riktigt jävla förbannad!
Typ riva av mig håret och sparka på väggarna, kanske hjälper?
Man kan ju hoppas..

Jag och Timmy gjorde inget igår.. Han somnade och jag var vaken, sen vaknade han och jag somnade!

Nu ska jag gå ut och skrika på snön lite!!!
Mhh så gott med snö! eller inte..
Bye!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0