Pust!

Det tar på en! Att städa menar jag..
Usch. Är mer än halvvägs, det är kanske 20 minuter kvar att städa eftersom att jag varit lite seg så..
Men jag var uppe och fynda på vinden och hittade ett gammalt nattduksbord i form av en dunderhonungsburk!
Den står min tv på, haha tyff!
Lägger ut bild sedan för nu ska jag duscha och tvätta håret.
Mina städbyxor! skit fula men hur mysiga som helst!
En liten sneakpeak på mitt stökiga rum ( för två timmar sedan)
Väntar även på att samtal från Timmy som skulle ringa mig, jaa vart det tog vägen det vet inte jag.
Men han är ju inte känd för sitt minne om man säger så..
Vi märker väl när han hör av sig.

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0