mysis

Timmy har åkt till vårdcentralen nu, stackarn.. Har hört han gny hela natten för han har haft så ont i ryggen.
Stackars mig också som vaknade av det!..
Nu är jag ensam och helt själv, igen.

Fick ett mail igår från någon sida som hette tagged där det stod att någon hade köpt mig?..
För typ fem hundra stod det??..
Visste inte ens att jag var med på den sidan, men tydligen så är det en dating sida och där var jag tydligen med och det stod att jag var 19 och det gick inte att ändra och hade fått hur många meddelanden (från äckliga killar och 40+ gubbar) som helst, 87 stycken olästa?
"Hi angel", "hi beutiful", "Hello I wanna talk to you"..
Nej det var bara obehagligt! Delete!
Någon som vet hur man tar bort sig från den j*vla sidan?

Nu har jag precis duschat och väntar på Natalie.
Hoppas hon kommer snart för jag är så fruktansvärt hungrig!
Nu ska jag gå ut och kolla om det var hon som kom, så vi hörs senare!



Puss

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0