Lång dag

Gick till mamma på hennes jobb efter skolan och där var jag ett bra tag.
Hon satt och pratade med sin chef till klockan sex när hon slutar klockan fem, uuuuh jobbigt!
Jag gick och köpte mat till oss och sen somnade jag en stund på mammas kontorsstol, härligt.

Har precis ätit semla och sitter med färgen i håret, en ny färg som jag aldrig testat innan så det ska bli spännande att se vilken färg det blir, orange, röd, eller kanske både och?
Nej, jag börjar gråta om det blir oranget.. Då sjukskriver jag mig från skolan!
Nu är det sköljing ur time!
Jag tar kort på resultatet när jag blåst klart håret!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0