Jävla mage

Har så ont i magen, har legat och vritt och vänt mig hela natten och svettats som en gris..
Ska se färdigt på Twilight och sedan ska jag duscha och ta en buss till mamma på jobbet.
När jag kommer hem ska jag städa mitt rum så att det glittrar! Precis så som det gör i tecknade filmer.
Exakt så ska det se ut!
Om det så är det sista jag gör.

"Did you know that spotify follow you where ever you go"
Nej men den jävla reklamen gör det!

I helgen ska jag och Jennifer vara med varandra, första gången på evigheter känns det som!
Ska bli mysigt :)
På måndag har jag och Timmy varit tillsammans i ett år och då får vi se vad vi hittar på, får nog låna mammas bil tror jag, om hon inte behöver den själv då såklart! hehe..

Nej nu ska jag vila för jag börjar få huvudvärk..



ska be mamma klappa min stackarns mage sedan..

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Saga

Va rolig blogg du har :)

2010-02-16 @ 13:02:08
Postat av: Amanda svarar

Åh tack vad snällt av dig ! :)

2010-02-16 @ 19:57:22

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0