Jag har det mysigt endå!

I stället för att vara med på filmkvällen på skolan ligger jag i Timmys säng,dricker cola &
läser vecko revyn som min kära moder köpte till mig förut :)
Stort kärleks nummer står det, ja vi får väl se, har bara kommit till första sidan än så länge!
Det lär jag väl märka om det är något att ha ;)

Jag har en liten fundering om när Timmy kommer hem? snart kanske? eller när? när tänkte han komma hem?
Fryser lite faktiskt och har ont i magen så idag är det hans tur att ta hand om mig! ;)
Haha, I wish! Nej men han brukar faktiskt göra det när jag ställer mig på knä och ber honom!

I vissas öron lät det där säkert fel, men det var för det första ett skämt och för det andra bildligt talat eller ja! skit samma..



Timmy har världens snyggaste flickvän, så är det bara!

Nu ska jag sova och säga att jag mådde så dåligt och att det är därför jag inte orkat vika ihop mina kläder! (:

Pusspuss!




Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0