hmm

Jo, nu är det så att jag har inte haft något internet och då är det svårt att gå in på bloggen..
När jag är hos Timmy har jag antingen ingen mottagning eller så har jag en sur pojkvän flåsandes i nacken!
Men jag åkte i alla fall dit i Onsdags efter min praktik och vi mös, gjorde makaroner och köttfärssås som blev skit god!
Raparna efteråt var inte lika goda, dock.
Timmy & jag rapade i kör så som tur va så var det inte bara jag som rapade köttfärssås!
Vi åt och sedan låg vi nästintill i sängen hela tiden, förutom när vi hämtade något att dricka eller skulle kissa..
En stor och fin glödlampa lyste upp rummet när jag fick den underbara idén att göra varm obóy!
Under tiden jag gjorde i ordning obóyen tog jag massa kort på Timmy bara för att retas, så han stoppade olyckligtvis upp sina fingrar i min näsa, äckligt tycker jag..
Jag har det endå mysigt med honom, alltid ( när han inte petar mig i näsan, fastän att jag petar tillbaka )


Everytime I look at you, butterflies tickles in me..
För övrigt så är det bra att dricka oboy när man fryser!


Igår var jag med Lisa hela dagen efter det att jag slutat praktiken, vi åt pommfrit tallrik, såg på twilight och käka godis, gymmade, pratade massor massor och somnade väääldigt tidigt!

Idag var jag på praktiken igen och åkte hem efteråt och sedan körde mamma mig vidare till gymmet.
Där solade jag och blev en rosa Amanda i stället för brun..
Tränade också och sen körde Marek hem mig, så rart !

Nu vet jag inte om jag somnar eller inte men det lär jag märka ! :)

Just nu:

Trött, röd, magontig & kall..

puss&kram


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0