Han kom, han åt, han somnade..

Ja min dag har bestått av städning, hela dagen!
Dammsuga, skura, tvätta, diska och plocka undan.. Huuujedamej!
Helt slut i kroppen efter denna dagen.

Längtade så efter Timmy som kom hit idag.
Men som sagt, han kom hit, vi åt och sen somnade han tio minuter in på filmen, vid halv åtta..
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra för jag är dööhungrig och då kan jag inte somna!
Inte en chans, när min mage vill ha mat så slutar det alltid med att den får mat!
Det är faktiskt inte så dumt med denna mat och sovklockan jag har (:
Ganska lik Skalmans, men jag köpte den faktiskt innan honom!


nej jag får gå ner och fixa lite käk!


Jag just nu:
until further notice

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

HAHAHA "Han kom"! HAHAHAHAHAHHAHAHAOHAOAOHAHHAHA

2010-02-26 @ 12:33:03
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Haha du har för snuskigt tänk!!! hahahaha

2010-02-27 @ 10:43:16
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0