Gulliga knoddar

Kom på ett ganska roligt citat av ett dagis barn.

Vi satt och gjorde alla hjärtans dag kort och då gjorde jag ett till Timmy.
Hon ville då att jag skulle visa ett kort på hur han ser ut, jag tog fram mobilen och visade detta kortet :
Då började hon skratta och jag började skratta för att hon skratta och tillslut fick jag fram "haha, vad är det som är så roligt med det kortet då?".
Då kollade hon ner i bordet och satt och vred sig och sa
"hihi för han var så snugg".
Lite kul haha, hon börjar tidigt. Redan i fyra års åldern :)

Who can blame her? han är riktigt snugg! hihi.

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0