God morgon!

Somnade så skönt i lördags men vaknade lika snabbt igen på grund av min oerhört äckliga dröm..
Orkar inte berätta om den, men den handlade om morfar och det var ingen bra dröm!

Usch :(
Tog kanske 2-3 timmar innan jag somnade om igen, låg vaken ett bra tag utan att varken vilja eller kunna somna om igen.. Varför drömmer jag inte bra drömmar om honom? kan inte förstå det..

Aja.. Alla hjärtans dag i alla fall.

Gjorde faktiskt inte så mycket, åkte in till Timmy på morgonen med mamma och morrmorr!
Att vi bara var gjorde det till en mysig alla hjärtans dag ♥
Gjorde tacos, såg på film, pratade, kramades och vi bara mös hela dagen.
Efter tacosen orkade vi inte göra något.. Vi blev så runda så vi sket i att gå strandpromenaden som vi tänkt, eller ah.. Jag tänkt ;) vi hann inte med det helt enkelt, hehe..
Vi hade jätte mysigt i alla fall!



"åh alla hjärtans dag är sååååå överskattat!"

Men skaffa någon att dela den med då istället för att vara så jävla desperat?

Man kan faktiskt vara med en kompis och mysa!
Det gjorde jag och Emelie förra året och det funkade skit bra!
För vissa är det inte överskattat och om man tyckte att det var en mysig grej förra året så tycker man det nu med!
Så enkelt är det!

Nu ska jag börja med excell , over and out!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0