Slutet för mänskligheten?

Jag glömde datorn när jag åkte till Timmy i lördags..
Så därav de dåliga uppdateringarna!
Pratade massor med Emelie när jag var där i lördags, roligt och mysigt tycker jag!
Denna gången måste vi fortsätta träffas Emelie!

Richard och Timmy hämtade mig hos Emelie på eftermiddagen och Richard skjutsade in oss till Timmy.
Har haft en rolig helg, jag och Timmy har myst järnet och pratat om allt mellan himmel och jord.

I går stod jag och gjorde mat medans Timmy stod och kollade ut genom fönstret, "men harregud vad kollar han på" tänkte jag?

Helt plötsligt studsade han emot mig och gnydde att jorden kommer gå under, att vi måste hamstra mat, att han inte är redo än, att vi måste gömma oss och isolera fönstren och att "detta är slutet för mänskligheten".
Detta pågick hela kvällen och anledningen var för att en gatu lampa slocknade utanför fönstret..

Resultatet av hans eviga tjat var en mardröm till mig och en helikopterdans till honom..
Han var lite öm när han vaknade imorse!

Vi gjorde tacos i lördags och rotfruktsgratäng och lövbiff i söndags.
För er som ville veta hur duktig jag är som kan laga mat!

För er som inte vet så har Maria Montazami designat en hamburgare för MAX.
"Utan frisco bröd känns burgaren naken, exposed och rädd"
Så passa på att köpa en hamburgare som inte är rädd!








Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0