det blir inte alltid som man tänkt sig..

Okej, jag har sängen och tvätten kvar att bära ner och några små grejor som ska ner i lådan. Men ändå..
Tur att Timmy inte kom igår för då hade jag minsann inte hunnit städa klart.
Min största fundering nu är om jag ska ta Barbie påslakanet eller ett vanligt rött? får suga på den karamellen ett tag!


Undrar lite varför jag är uppe klockan nio på lovet?
Vad hände i morse?
Morgonen började med att våran lilla äckliga iller hoppade på mig, slickade mig i ansiktet och försökte gräva hål i mina ben.. Jag blev arg, gick upp med honom till mammas rum och la in honom där och där sitter han ännu!
Gick ner och la mig i soffan tillsammans med det fluffiga och goda duntäcket igen.
Min lillasyster satt och knappade på sin dator precis bredvid soffan som jag låg i, jag sa till henne att flytta på sig för att jag inte kan sova om honom håller på så. Då får jag ett mindre fint ord slängt i ansiktet.. J*vla småsyskon!
Aja.. Sen i alla fall skulle mamma till jobbet så hon sprang runt uppe och (som det lät) möblerade om?!..
Så nu vet ni och jag också för den delen varför jag är uppe klockan nio på sportlovet..


Visste ni att?
När jag duschar och inte mamma är hemma så sjunger jag eller nynnar när jag står i duschen.
Bara för att det känns säkrare när det är något ljud runt omkring, har sett så många skräckfilmer där folk blir mördade i
duschen så är helt skadade efter dessa filmer.. Slutar jag så får jag panik och tror att någon står utanför duschen..
Så jag håller mig till singing in the shower helt enkelt!

Vill inte att det ska se ut såhär på vårat duschdraperi, nejnejnejnejnej!

Nu ska jag damma av spegeln!

PUSS

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: mamman

Kan då tillägga att hon sjunger i duschen även om hela släkten är hemma, fast då vet hon iof inte om det =)=)=). En liten sak som ingen vet däremot, är att Amanda kan ta höga C och hålla det i en halv minut. Om ni inte tror mig sätt en spindel på hennes axel så får ni höra...... mowhahahaha

2010-02-25 @ 12:27:51
Postat av: Amanda svarar

Schhhhhhh, ibland måste man hålla tyst om vissa sakor :D

2010-02-25 @ 13:37:03
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0