blööök

Sitta och hamra på en pinne i vardagsrummet är inte så normalt kanske, men tydligen så är de det för min lillasyster som för övrigt inte lyssnar på vad jag säger.
Är liiiite nervös över att hon hamrar mig i bitar om jag inte är tyst så min tanke är att efter detta inlägget ta på mig en hjälm, riddarerustning och sova i soffan.

Kanske kan tvinga henne att göra mat! Nej, det skulle aldrig funka. Måste sluta dagdrömma...


Mina tankar går över till mitt hår som inte går att färga till en ljusare färg, jag stör mig så på det!
Varför går det inte?!

Jag surar på Timmy nu.. Han har en iphone och det har inte jag.
Hoppas att våfflorna jag ska göra nu får mig bra humör.



Jag hatar mens. Ska strejka!

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Fjärdedelssyter ;)

:O:O jag har också min mens nu fan va coola vi e <3

2010-02-10 @ 17:00:32
Postat av: Amanda svarar

Fan vad coolt! :D <3

2010-02-16 @ 11:27:05
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0