1 år, 12 månader, 365 dagar <3

Så länge har jag och Timmy varit tillsammans, eller ja.. Idag är det 366 dagar då!
Min älskling, bara min ♥

Vi åkte i alla fall med Timmys pappa till VANN spa igår och checkade in vid ett då vi fick äta lunchbuffé som var jätte god och det var jätte mysigt!
Efter lunchen gick vi ner till spa't och fick våra handdukar och badrockar i storlek XL!
Vi bytte om och gick in i spa't.
Det var bara vi och två andra som läste böcker där när vi kom..
Så det var riktigt härligt

Vi fick välja fem olika produkter var att använda och jag valde ansiktsbehandling och bodyscrub!
Timmy tog fotbehandling och bodyscrub, dusch grej och body lotion så vi var mjuka och goda efteråt!


Och innan ni gnäller över bilderna så har jag inte sagt att de är några fina kort på mig, utan jag lägger upp dom för att jag faktiskt också var med och detta är ju min blogg, right?

Det fanns ju 7 olika pooler så först låg vi i "skogspoolen" ett tag:
"blompoolen" :

Vi testade även "djävuls grytan" som skulle vara jätte varm. (men skogspoolen var varmast egentligen) :

"himmelspoolen" :
"Ispoolen" = 10 grader:  (det blev inga kort på mig i denna poolen för jag var i poolen i max 5 sekunder!)
Kallt , hihi.
Efteråt hoppade vi i den stora poolen:

jag innan vi hoppade i

Blev arg på att kameran aldrig tog något kort, hehe...
Denna bjuder jag på :S.




Man kunde simma in i ett litet "rum" i den stora poolen där det fanns en kamin på väggen mellan stora och lilla poolen då :)
På andra sidan är den stora poolen.


Självklart en puss också!



Suddig bild men så ser det ut i alla fall:



Fika vid tre med hjärtat:
När vi kom ut i restaurangen såg vi en liten lapp där det stod "varsågod Amanda Johansson" ( jag ringde och bokade, hehe) bakom ett fat med två kladdkakor med jordgubbar och grädde på :)



Efter fikan gick vi in i spa't igen!




Vi var på spat från klockan ett till sju och det räcke för oss och vi hade en
otroligt mysig och underbar dag tillsammans!
Vid sju åt vi trerätters middag och sedan åkte vi hem till Timmy och fortsatte mysa i sängen! :)

Förrätt: Syltad röding
Huvudrätt: Hälleflundra med citronmos typ, sås och grönsaker

Efterrätt: Glass och något konstigt men gott grejs!

Ville inte ta kort med blixt eftersom att vi inte var ensamma där!
Vi drack varsin öl till maten också, hehe.

Nu ska jag plocka iordning lite och vänta på mamman!

TJINELING FRÅN EN MJUK AMANDA!






Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

Det slutade ju bra i alla fall! Gud vad mysigt gumman :) Grattis jättemycket! <3

2010-02-23 @ 20:29:48
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Fjärdedelssyter ;)

SÖÖÖÖTISAR! <3<3

Hoppas ni hade en toppen dag, saknar dig :''(

2010-02-23 @ 20:45:45
Postat av: Amanda svarar

Ja det gjorde ju det :) hihi jätte mysigt :) och tack så mycket gullet <3

2010-02-23 @ 23:37:56
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: amanda svarar

Hihi :D<3

jag saknar dig med gummsan :'''(

2010-02-23 @ 23:38:37
URL: http://aebj.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0