remember that the things you treasure most is the first choice

jag skriver en gång till ju. WAWE!
Börjar bli bättre på detta, vet inte hur många som läser ens men det finns alltid någon... väl?
ÄSCH då.
.
Idag har jag faktiskt fått klappa min katt på magen utan att han klöser mig, första gången någonsin!
Det är jätte stort, nästan som om det blivit fred mellan alla länder i ett världskrig på samma gång.
Måste passa på, filma det och göra en videoblogg, nej okej jag ska inte överdriva. Videoblogga är inget för mig!
.
Jag vill nattvandra idag. Men tänk om jag går ut och går och så kommer det en älg? eller ännu värre, en varg!
Då skulle jag aldrig komma hem igen.. Jag skulle dö, antingen för att dom dödar mig eller tänk om jag får en hjärtattack och ingen hittar mig?
Eller om Freddy kreuger eller någon går efter mig?.. Fan vad jag skrämmer upp mig själv jämt...
Har bestämt mig nu i alla fall, det blir absolut INGEN nattvandring!
I think I think to mutch.
.
Ska dra snuttefilten över huvudet och sova. Och ja jag sover med min snuttefilt när jag sover själv. NÅGOT FEL MED DET?!
tänkte väl det...


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: EMPO THA BEST

eller om det kommer massa farliga röda bilar och kör förbi :O! haha (harry potter i buskarna)

2010-08-04 @ 08:57:37
URL: http://empobabe.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0