vad har du i huvudet egentligen? grötgrööööt

Jag har gröt i magen, inte i huvudet. Men det finns nog folk som har gröt i huvudet också.
Idag hade jag och Hanna våran frukost dejt eftersom att jag sov för länge igår. Det var mysigt i alla fall, Panter hörde mig också (hennes hund) och han kom när jag ropade. Ska röva hem honom till mig snart! Och Hanna ska jag röva hem till mig imörrgon.
.
Ska kolla på Dear John nu och sen ta upp mitt samtal med Hanna om Sims live igen!
.
God förmiddag!
Och nej jag har ingen överläpp. det är genetiskt och skit tufft! Inte många nu för tiden som inte har någon överläpp!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0