För mycket fritid kanske?

Päsmunk är precis det jag är och har varit sedan jag slutade jobba i sommar.
Men det är ju gott förstås! Känner mig väldans utvilad och hungrig nu när jag tänker efter...

Sitter hemma hos Timmy och lyssnar på myslåtar och tänker på varmrökt lax och potatis. Åh jag dreglar.

Täcke och kalsonger,det är riktigt bra grejer.
Skönt och inte alls lika obekvämt som ett snöre upp i rumpan.
HEJA KALSONGERNA!!!!

Jag måste duscha tror jag, har tappat tiduppfattningen lite så jag vet inte om jag duschade igår.
eller jo det vet jag men det hade varit illa om jag inte visste det.
( ja jag duschade igår. )
Men idag vill jag vara sketen en stund.

För att ha varit så upptagen och jobbat hela veckorna så har jag faktiskt hunnit med en del i sommar.
Lägger in lite bilder från sommaren efter jag tjatat färdigt här.

Men nu ska jag äta mig tjock och fet och fortsätta päsa i täcke och kalsonger.
Ikväll ska jag hem! :D
Och karina ska med♥
Diss
Vänner som känt varandra i 5-6 år och sedan slutar prata med varandra, för att den ena helt enkelt inte får!
Why? no reason. Ingen överhuvudtaget. Patetiskt!

Toffel fo shizzleee ma nizzle.

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

HAHAHAHAH Word......

2010-08-23 @ 22:06:03
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Elvis

menar du mig amanda?

2010-08-24 @ 22:33:38
Postat av: Anonym

haha men snälla sluta överdriv för helvete och bry dig inte för du vet inte ett jävla piss hur de ligger till, no lifer

2010-08-24 @ 22:36:55
Postat av: Amanda

Alexandra, gulligt att du läser min blogg ;)

2010-08-26 @ 15:12:39
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHIAHAHHASHDHADHHAHHASHASHAHAHHJGDEHFO26378

2010-08-26 @ 15:53:08
Postat av: Amanda

Menart ;)

2010-08-26 @ 15:58:22
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha gulligt att de var en som sa till mig. så tyvärr, läser inte din blogg :/ läser inte folks blogg jag ogillar sö. första och sista gången. så låt oss vara. elvis hälsar även att du inte behöver ta i med åren, haha!

2010-08-26 @ 20:02:57
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHHAHHHAHHHAHAHHAHAHHAHAHAHH/&#/&!/)#

2010-08-26 @ 21:00:02
Postat av: Amanda

Haha nene visst ;)

2010-08-26 @ 21:39:33
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Undrar vem det är som är nolifer här egentlige... hmmm

2010-08-26 @ 21:42:07

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0