HÄR I MIN MORGONRAPPORT

God morgon på er! Hoppas allihopa sovit gott? Det har jag, jag har sovit som en prinsessa bredvid Timmy!

Idag ska jag tvätta och städa hos Timmy. Men jag ska i alla fall städa mitt rum hemma i veckan också, måste bara få tummen ur rööva!
Iallafall så började Timmy jobba idag, inte speciellt kul... Bara ensamt.
Tänkte spela vidare på min sim gubbe som blev gravid och hade kommit upp på steg 8 i karriärstegen vilket är två steg från livslång lycka!!!! men någon stängde av sims utan att spara i fredags... ARG
.


Men jag är glad ändå faktiskt. Fast jag saknar mamma något fruktansvärt mycket!!! Ska åka hem i morgon och mysa med henna! Även om hon inte vill, fast vem vill inte mysa med mig? haha nääädå.

Sitter och diggar till disney låtar. Det finns inget bättre faktiskt! Idag är jag så glad så jag sitter och lyssnar på denna pigga låten!:
Lyssnar självklart på flera, men denna startade jag spotify med!

Sitter och väntar på att Isabella ska lägga upp alla bilder från fredagen på facebook så att jag kan kopiera dom, haha! ♥

såhär mysig är jag idag!


DAGENS VILL HA:
snus
DAGENS KLÄDSEL: Hulken kalsonger och Timmys tjocktröja, något fel med det? 
DAGENS FRISYR: morgonruffs
DAGENS LÅT: colors of the wind - Vanessa Williams

DAGENS PLANER: tvätta
DAGENS SAKNAD: mami 
DAGENS DUMMASTE: vädret

DAGENS MISSLYCKANDE:
tappade mackan med rödbetssalld på duken... 
DAGENS DROG: juice
DAGENS KÖP: inget än så länge!
DAGENS GODIS: tomat
DAGENS HUMÖR: glad och pigg

DAGENS CITAT: inget än

 

DAGENS ROLIGASTE: JAG SJÄLV!





Nu ska jag spela om sims gubben och börja tvätta. Ska även dricka juice och se på aladdin och sjöjungfrun!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0