sex and the city och oboy!

Detta inlägg skrev jag i morse, hann somna innan jag hann lägga ut det...

.
I brist på annat... Timmy åkte till jobbet och jag ligger kvar i sängen(lat som jag är) med Oboy♥.
Morgon fräsch och allt, en vacker syn kan ni tro!
Kollar på sex and the city 2 nu, någon som sett den? Jag kan inte få nog av serien så jag bunkra upp med 1 och 2 .
So far so good!

Ser ut som att en fågel bajsat i mina ögon, snygg färg...freeesh brud för övrigt!
.
I helgen har jag varit med Karina. Fredag och lördag var vi hos Oliver och det blev en del sura miner och några missförstånd. Men man får ta det med en nypa salt, jag menar vi bor i munkedal? Vad kan man förvänta sig.
Lägger ut lite bilder från helgen sedan, kanske.
.
Karina åker till Gran Canaria i natt och jag är inte alls avundsjuk... Kommer sakna henne, hoppas hon ringer innan hon åker! hihi.
.
nej nu ska jag fortsätta med att ligga i sängen och se på film!
ska ha frukost dejt med Hanna sen.


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0