pizza

Tjabba tjena hallå!
.
Är jätte trött idag eftersom att jag och Karina kom hem från Oliver vid typ tre i natt?
Blev en arg kväll, inte alls kul!


.
Men jag och Karina ska i alla fall åka ner till bäste angela och köpa en fet pizza så kanske våra tuttar slutar krympa... Mina tuttar har krympt, det är skit jobbigt!
Hawaii med kebabsås tack!
.
Pratade med Timmy och han kanske har magsjuka, faaan :(
Jaja, får väl gosa med honom när han blir bättre då...
.
Nu ska jag ringa ANGEEELA!

puss


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Isabella

snygg bruuud :D

2010-08-10 @ 17:19:43
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0