People who fight fire with fire usually end up with ashes.

God morgon godingar! Sovit gott?

Det har jag, fast det tog ett tag innan jag somnade. Så varmt och klibbigt!
Somnade tillslut som tur var... Men fick sätta på fläkten och öppna fönster för att det var så varmt :(
Gick upp vid sex idag och åt frulle, varför jag går upp så tidigt? Jag har INTE den blekaste faktiskt!
SOMMARLOV? hallå? var har solen gömt sig?
min frulle förresten!
haha, lyxigt att äta frukost på sängen! Fast jag fick göra den själv, inte lika lyxigt dock.
Vad tycker ni om glaset? gulligt va ;) haha!

Gjorde mackor till Timmy också eftersom att han jobbar idag. Men som sagt, mina fick jag göra själv...

Ska snart hämta upp sista maskinen med tvätt, åh så gott!
Har börjat kolla på Aladdin, så jag tänte faktiskt fortsätta med det innan jag gör något annat!


Eller nej, jag hämtar tvätten först så har jag gjort det!
Först måste jag äta upp min manna risifrutti med björnbär och hallon, annars blir den inte god...
Over and out!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0