Morsning

jag skäms. Väldigt mycket...
Jag vaknade i morse och somnade sedan om. Jag gick ut och gick och somnade sedan om. Och nu vaknade jag och klockan är kvart över 4?  Jag har inte ätit något idag? och igår åt jag bara stuvade makaroner...
.
Skit samma... Karina kommer snart i alla fall :D
Och jag tjingade en misse förut, en hane och han ska heta manfred!
Så fin!
Gubben jag pratade med sa att jag fick välja när jag kom dit så får väl se. Men denna är ju en riktig skönhet!
.
Nu ska jag äta i alla fall. Karina kommer hit vid tjugo i sex, eller ja till stationen så får försöka tima ordentligt nu....

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0