ibland kan det omöjliga vara alldeles möjligt

Jag och Hanna kollade på Bolt iförrgår som faktiskt är ganska rolig om man tänker efter!
Höll på att skratta ihjäl mig när duvorna kom och sa till bolt att " du sitter fett me fast polarn".
Hahahahaha! Jaja, min humor är ganska underbar... jag vet!
.
Vi gick en promenad med Bamsen också. Sen satte vi oss vid Björid och pratade och då säger Hanna att det är mycket fiskar och utan att tänka mig för kläcker jag ur mig "fiskar badar alltid på natten". Där gav jag upp och vi gick hem.
På kvällen åkte vi till Oliver och det blev en trevlig kväll. Jag blev trött och sov en stund, mitt i min skönhetssömn skriker Johan " AMANDA DET BRINNER VI MÅSTE UTRYMMA HUSET". Jag fattar ingenting och reser mig upp, snabbt som attan och ramlar rakt in i väggen och slår i bakhuvudet. Bulan jag har idag är riktigt go.
.
Simon, Johan och Jag! ÅH mina gamla klasskompisar. saknar 9D !
.
Har varit ute och solat hela dagen och är därför mycket brunare idag. Härligt.
Hanna badade men jag vågade inte... Ikväll ska vi grilla och dricka vin, ska bli mysigt!
Nu ska vi se på hercules.
puss

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0