how about that fuckers!

Jag har städat och städat och the difference is pretty damn remarkable!
Är väldigt stolt idag.
Men också ledsen, pissen som jag började älska flyttade och det var inte till mig han flyttade :(
.
Har hittat ur gulliga katter på orust, lite långt men ack så söta.. Ska fråga mamma och hon kanske vill åka dit och hämta en :D
Har inte gjort något idag, varit ute och gått en sväng och städat mitt rum bara.
För en halvtimme sedan kom jag på att jag inte ätit något idag så jag gjorde stuvade makaroner och njöt av dom till parenthood.
KETCHUP FTW.
inte alls så gott utan något till, men man tager vad man haver och detta ansåg jag skulle gå fortast att laga ihop!
.
Väntar på mamma nu, JAG VILL HA SNUS!!!!!
ähhhsch.
Bestämt dejt med Karina och Hanna imorgon, partey gissar jag på va?
På lördag samt söndag dejt med min Timmy, Swedish gran prix perhaps?
På måndag dejt med Magnus.
Lovely!
Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0