En snabbis

&q
så slipper jag börja tvätta precis alldeles nu


Senaste

Låt du hörde: Love the way you lie

Film du såg: Peter Pan, underbar film!

Mat du åt: Köttbullar och rödbetssallad

Kram: Morgon kramar från timmy

Puss: Hejdå Pussar från Timmy

Känslan: törstig och snus sugen!

Resa: Italien var senaste

Glädje: Allt, idag är jag så jävla glad!

Dröm: ohoho, den behåller jag för mig själv.

Person du träffade: Timmy

Personen du pratade i telefon med: Sofia

Personen du fick sms av: Viktor Ingman

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig

Gången du var utomhus: 3 timmar sedan, kallt...

Gången hela din familj åt middag tillsammans: hahaha ingen aning.

Saken du köpte: ingen aning...

Allmänt

Ska bli skoj: Att se på Aladdin 

Ska inte bli skoj att: börja skolan igen!

Sparar till: Resa!

Pålägg som gäller: salami och brie ost, köttbullar och rödbetssallad eller ost och marmelad

Önskar att jag var bättre på: att komma ihåg saker.

Dagens dryck: JUICE

Vad saknar du: snus...

Tre band/artister: har inget favorit band eller så men jag älskar disney låtar! annars allt möjligt så svårt att säga.

Vad har du gjort idag: vaknat, slängt i en tvätt och ätit.

Brukar du svära mycket: Alldeles för mycket, börjar få svart tunga tror jag


Hur tidigt stiger du upp: efter elva tidigast

På helgerna: efter elva som jag skrev antagligen?

 

Vad ska du göra ikväll: sova

Hur många timmar sover du per natt: det vet väl inte jag?!

Vem är snyggast i världen: ehhh ganska svårt att säga, jag förstås! Nädå. Ica Jerry är charmig!

Vad är det för veckodag: Trodde att det var tisdag, men jag fuskade och kollade på mobilen så nu vet jag att det är måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: hände inte så mycket bra förra sommaren!


Favoritplagg i garderoben just nu: hmm.. Min nya bruna byxdress, I LOVE IT!


Längd: 160

Vikt: När jag är naken väger jag ungefär 44-45.

Byter gärna garderob med: Sienna miller

Byxa eller kjol: beror på vad för byxor, skulle nog valt kjol..


Senast utlästa bok: SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS!!!

Mitt rum kan beskrivas som: stökigt

Mig själv med tre ord (just nu): trött,törstig, själv

Jag tränar: i mina drömmar

Jag ville bli när jag var liten: busschafför


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin M

Jag tyckte att vi hade rätt kul förra sommaren men.. :/

2010-08-03 @ 19:17:20
Postat av: amanda svarar

ja det hade vi verkligen!!!!, men tänkte på allt annat som hände då :/

2010-08-03 @ 20:01:24
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Elin M

Jaa, det var mkt dåligt som hände tyvärr :( Tänkte på dig häromdagen, kan vi inte ses nån dag? <3

2010-08-04 @ 09:11:01

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0