ögon i kors

Trött trött trött trött är det enda jag är nu. Fick blixthuvudvärk på sista lektionen idag och mådde så jegarns dåligt!
Tog bussen till mamma och somnade bums med huvudet på bordet, där sov jag gott. Tappade känseln i armen och handen, dock.

Sov hos min Tott i natt, väldigt mysigt!
Han hämtade mig efter skolan och vi åkte direkt till Apelviken och gick strandpromenaden och pratade om allt möjligt ♥
Efteråt åkte vi till Mona-Lisas och åt mat, muuums. Chorizo med mos och gurkmajonäs åt jag och Timmy åt hamburgare och mitt mos haha, sötaste.
Såg på Paranormal activity på kvällen och jag och Timmy höll på att skita ner oss flera gånger om, saknar honom nu.. Vill krama honom när jag ska sova, brukar ju nästan aldrig sova själv..
Du är saknad Totte och får gärna sova hos mig i natt!

Mina ögon börjar gå lite i kors men min kiss blåsa talar inte samma språk som ögonen så det får bli en tur till toaletten innan jag somnar i soffan.

fanfan, det är ju snart desperate och jag är så rackarns trött. Förbannat också!

99:-, nice price eller vad?!

Mina nya älsklingar! 399:-, inte lika nice price.
BY THE WAY!

jag och Hanna var på Apelviken med min turbo moped i helgen och kolla här vad fint det var!
Nej, min ögon går i kors och upp och ner och hit och dit nu så jag måste lägga mig..
Toodles

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0