usch !

Har ont i magen och ont i ryggen.
Det kommer liksom från båda håll, bak och fram..
Fräsch kan jag inte påstå att jag känner mig, men jajaja, who cares?
Har inte en gnutta smink på mig och det syns nog, men det är bra just idag.
Inte en enda liten finne bor i mitt ansikte. Fy så skönt!
Idag ska mamma skicka en lämp grejen så att jag ska få börja övningsköra. YEY!
Funderar lite på om jag ska kissa lite.. Är väldigt kissenödig!
Tilda sov hos mig i natt, mysiga och varma Tilda! Underbart.
Har precis gjort Matte prov. gick nog ganska bra faktiskt!
hihi.
Nu ska jag göra något vettigt.
Bye!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0