Om helgen.

Jag har inte haft någon lust eller ork att skriva, ingen tid heller för den delen.
Kan dra påskhelgen i snabba drag så ni får ett hum om vad jag gjort!
Fredag:
Åkte jag med Timmy och hans föräldrar till älvängen där Timmys mormor och morfar bor.
Vi åt smörgås tårta och kollade på gamla bilder på Timmy när han var bäbi, sötaste tjockisen någonsin!
När vi ätit och pratat lite åkte vi vidare till kungälv och hälsade på hans farfar och satt där en stund :)
På vägen hem lämnade vi Timmy i Uddevalla och jag åkte med Inger och Leif till torp och hämtade upp Hanna som skulle spendera helgen hos moi!
Hanna & jag åt mat, sega i sofforna och åt godis! underbart att ha henne här, längtar till sommaren 10 med henne! ♥
Ahhh, vi tog en natt tur till traden också!
Lördag:
När vi vaknat och ätit så kommer hon med din briljanta idéen att gå ut och gå, så det var bara för mig att resa på röven och gå runt björid. Men fy vad skönt det var! Helt underbart.
Fram mot kvällen började vi tagga.
Vi sminkade oss och gick igenom olika outfits för att hitta något att ha på sig.

När klockan var sju ungefär åkte vi till Bell och åt middag , underbar början på kvällen! här är lite bilder från
här kommer lite bilder från middagen m.m.
bästa tjejerna!
Efter middagen gick vi bort till Tony som hade förfest.
Har inte så många bilder därifrån heller, eller jag har inga men det finns inte så många ;)
bjuder på detta fina ögonblick som min söta Sandra fångade på bild!
Jag tror att Hanna fått någon dålig lukt i näsan!
Här kommer bilder från folkets hus, se och njut!

my love and me

Bästa Liv och jag!
Hahahah, jag och my love igen
Tack alla för en underbar kväll!
Söndag

på förmiddagen åkte hanna hem.. Men hon kommer till helgen igen! ♥
Jag och halvan promenerade bort till Staffan och satt där och pratade en stund tills vi åkte hem en snabbis och sen vidare till Björn.
Där satt vi ett tag och skrattade åt Adis som ramlade omkring och bråkade med en tupp.
Vi åkte hem och stensomnade båda två för att vi var så rackarns trötta.



Måndag, idag
Halvan åkte hem vid ett ungefär och då åt jag frukost, hehe.
Var på bio med Nattanilj och Tilda idag också, Alice i underlandet!
ganska bra, tyckte jag i allafall.
Nu sitter jag hemma och kollar på tv och ska snart sova.

I morgon är en ny dag och jag ska till vårdcentralen det första jag gör i morgon!


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0