J*vla satans r*vhål!

Internet fungerar inte på min dator så därav inga inlägg.
vet inte vad det är som händer med den men jag ska fråga datagubben imorgon.

Var inte i skolan idag, kände mig inte alls bra! usch..
Men sov hos Timmy och på morgonen åkte han till vårdcentralen. Sedan skulle han till sjukhuset´
så vi slängde i oss lite mat på mona-lisas innan jag åkte till mammas jobb. Chorizo med mos och gurkmajo, så fruktansvärt gott!
Har bara suttit på mammas jobb idag och gjort så lite som möjligt.
saknar knodden nu.. vill inte sova själv alls det!

Fick en söt skylt av mamms idag som ska hänga över min säng med texten :
"stick du stygga spöke" Den tyckte jag om!
hihi.

Ska nog försöka väcka min tildatut som ligger och sover och be henne nana hos mig i natt, mysigt med henne också.
Hon är så mjuk och god, min knodd det också. Bara det att hon är lite mindre och snarkar mer än min stora knodd ( timmy ).

Nej jag får ta tag i detta nu innan hon faller in i dvala!

god natt! :)


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0