funderingar jaaa.

Jag lovade Timmy att tvätta idag sörrni, så jag vaknade faktiskt när han gick upp kvart i sex i morse och då slängde jag i första tvätten. Fyfan, jag ska aldrig bli hemmafru i allafall, det är då en sak som är säker!
Tänker absolut inte bli det i ett lägenhethus, jag vägrar. Inte för att det är någon som sagt att jag ska bli det, men det är lika bra att börja protestera nu!

Det var så här i morse förstår ni:
Jag åmade mig upp ur sängen kvart i sex (och glöm inte att det är lov) för att gå ner och skriva upp en tvätt tid så ingen annan skulle hann före men då var det så att den människan som bor mittemot Timmy hade skrivit upp en tid som varade från klockan 10-22 idag och imorgon och vafan är det för något undrar jag, får man göra så?
Det är nämligen så att jag har tvätt sedan klockan sex i morse!!!!
Jag skyller mina ica kassar under ögonen på dig med den hunden som skäller så fort man går utanför dörren idag!

Funderar på var jag ska ha min tatuering, det var inte lätt att komma på ett bra ställe vill jag lova.

Mina funderingar övergår till disney låtar.. Jag älskade dom låtarna när jag var liten och jag älskar dom nu. Tänk om jag sitter hemma när jag är 70 år och lyssnar på de då med.. Det tror jag.
Jag ska bli en liten tant har jag kommit fram till, jag är ju inte så lång utan väldigt kort faktiskt.
Tänk då när jag krymper, hur liten kommer jag vara då egentligen?
1.30 kanske?


Ungefär så här tror jag , fast med lite mer veck och odräligt i ansiktet.

kan vara möljigt..

Undra när jag kommer få grått hår? mamma tror att jag redan har det. Men det tror inte jag.

Nu ska jag hämta tvättfanskapet och sen sova som en dåre!





Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0