domdomdomdom

eskö, tror man att man kan!

Nej, serious talk nu.
Praktiken var som alla andra dagar, kommer bli skit jobbigt att sluta där i juni, dock...

Har inte träffat Knodd sedan i måndags, men ska vara med honom i morgon så det får väl gå en natt till, alldeles ensam och jätte själv i min minimala säng. Kommer gråta lite tror jag...

Försökte få med mig Lisa på pumpen idag, peppade henne lite och så.
Men när det väl kom till kritan så hade jag sån huvudvärk så det blir gymmet i morgon i stället och lite solning på det!

Måste slinga håret igen, snart dax att ringa Natalie tror jag faktiskt.

Vi har en vattenläcka i duschen, så mamma har stängt av vattnet.
SÅ VI HAR INGET VATTEN!!!!!!!
Tack mormor för att du bor granne med mig.

Nu ska jag borsta bissarna och krypa ner i sängen.


P.S  skyll inte dina misstag på mig!


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0