Check check check!

VG i arbetsmiljö och säkerhet, check!
Novell, check!
Bok analys, check!
Matte prov, check!
Matte 4 inlämnings uppgifter, check!
MVG på bok recensionen, check!
My job uppsats, check!

Det känns riktigt bra!

Dagen började inte bäst, men det som inte dödar, härdar!
Lite spy har väl ingen dött av...? 

Men men. Det har varit en mysig dag idag!
I morgon börjar jag kvart sju.. mh så skönt............eller not som mamma säger.

Skulle egentligen på body pumpen idag med mamma men det hinner hon inte hem till så vi får träna på gymmet ist. Ska bli underbart!

När man är på förskolan så blir man sådär lite små sugen på en egen sån där liten knodd.. I alla fall bara låna en lite. Ska nog låna Ilma snart, hon är en knodd.
Skulle aldrig skaffat en egen nu. Har för mycket saker jag vill göra, så låna och lämna tillbaka passar mig precis!
Vill skaffa en katt också, men mest en hund som jag kan gå ut med. En stor och fin vovvsing!
Får börja bearbeta mamma lite känner jag..

I morgon ska jag mysa med min man lite. Först ska ja sova och sen hämtar han mig. Då är jag utvilad och god!

Planering Planering!

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: EMPOOO

saknade dig på pumpen! :O nästa vecka? :)

2010-04-21 @ 20:32:04
URL: http://empobabe.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0