ajsing!

Mina visdomständer tar dö på mig! Dom gör så ont så att jag vill bara trycka tillbaka dom så att dom inte syns och känns!
Trodde inte att det skulle göra ont när dom växte ut men dra mig baklänges! Det kliar och värker som in i bomben...

Mös massor med min tott igår, underbart!
Vi gjorde romantisk middag, falukorv och makaroner haha!
Igår tog jag tag i Timmys matvanor och fick honom att köpa massor med frukt, så kanske han blir piggare någon gång ;)



min andra halva

Ska ta ut tvätten ur torktumlaren nu och sen ska jag promenara ner till mamma, vi ska shoppa wehhhooo!!!

Talk later!

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0