Söndag

Chacha;)

Sitter hemma hos Timmy nu och ser på the fast and the furious tokyo drift.
Riktigt bra film och mums på dom bilarna ! 
Har sett den två gånger i rad nu men den är så sjukt bra ! 
Vi ska snart åka till Dennis & Elin och se på film med dom,
igår blev dom faktiskt tillsammans på riktigt ! :) 
Halleguttan vad gulliga dom är ! 

I fredags iallafall så var vi på bio , flickan som lekte med elden.
Den var skit bra, men gillar den första bättre.
Innan gick vi runt på stan en stund och efter också.
Mysig kväll ! 

Igår hade vi lite fest hemma, ( eller aa inte hos mig men hos timmy då)
Jag, Timmy , Elin, Ruben, Dennis, Richard och Adam.
Vi drack lite och det var allt kul.
Alla gick hem vid halv fem typ och jag och Timmy somnade vid 7 ;) 
Jag vaknade vid två och då hade Timmy varit och köpt pizza, MUMS !
 
Imorn är det skola, fyfan vad opepp.

tjingeling

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0