Måndag

hellöö 
eller typ god morgon klockan tjugo över ett om man
är smart som jag och försover sig !
Ska ner till värdcentralen idag med Timmy 
och sedan ska vi ner till ungomdsmottagningen.
tjoho....

Nu sitter han vid datorn och försöker hitta ngn bild på mig
som han nödvändigtvis måste ha,
dom ljuden jag hör bortifrån datorn låter ungefär såhär : 
Gottya , OH my GOOOD, men hur gör man ? , var är den ? ,
hur gjorde du det? , kan du skicka en ko till mig ? , haha.
Nu har han lagt sig bredvid mig och han slåss med mina tuttar !
Dom vinner.
inte...

Själv funderar jag på var jag kan ha lagt min mobil ?
Jag sitter inte på den iallafall, vad jag vet än så länge..

Igår hämta vi Elin i uddevalla och åkte hem till Dennis och mös
och såg på film. 
Jag och Timmy åkte hem vid nio och åt köttbulle mackor :D! 

iallafall, ska gå på mobiljakt nu.

kisss


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0