himla långt inlägg detta !



Mitt internet på datorn har inte fungerat så jag har inte kunnat uppdatera,
men sammanfattar det som hänt !

På måndagen var jag ju på ungdomsmottagningen , skulle skaffa en tid till nya p-piller och
så pratade dom på lite och Timmy såg ut som ett frågetecken haha.

Efter det åkte Timmy och jag hem till Timmys mamma och vi mös på våran madrass på golvet !
Mysigt som vanligt vaklart, Ingers man Leif är nämligen inte hemma på hela veckan
så hon känner sig lite ensam..
Vi sov iallafall där och på Tisdag morgon ( 22/9 = 7 månader ♥) åkte jag till skolan.
På schemat stod matte och massa skit, kommer inte ihåg allt nu.
Men vi skulle iallafall på en föreläsning, som var så fruktansvärt tråkig !

Gissa vem som somnade ?
Inte Amanda väl ? Jo självklart var det Amanda !!!
Och dreggla gjorde hon också !
Menmen, shit happens.
Kom tillbaka till skolan, vad hände då?
Brandlarmet gick väl inte ?
Jo självklart gjorde det de !!!!

Amanda tänker : " Eh jag sitter kvar, det är bara en jävla övning endå..
Jag orkar inte resa på mig!"
Tant kommer inspringandes : " UT DET BRINNER "
Amanda plockar ihop sakerna och springer ut.

Och nu kan man ju undra varför brandlarmet gick ?
Jo det var någon dum jävel som tänt eld på ett juice paket ?
fyfan för dig ! TÄNK PÅ MINA KORTA SMÅ BEN !!!!!!

Jaja, efter detta slutade vi iallafall .
Tog tåget med Carina & Monica hem.
På centralen skulle Carina köpa godis så vi gick in till
pressbyrån och tillbaka till tåget, och när jag går på tåget
hör jag Lisa ropa " AMANDAAAA!!!!!!"
( inte lågt heller )
Jag vänder mig om och halkar och skriker till som bara den !
så nu tror jag att varenda jävel har spräckt trumhinnorna !
Pratade iallafall med Lisa en stund och sedan åkte jag hem till Timmy.
Sen hem...

Mår så bra när jag är hos Timmy, jag vill vara där.


jaja, gnäll gnäll på mig..

Onsdag, Försov mig, sprang till praktiken, hade en underbar dag med barnen
och ser framemot imorn !
Åkte till Timmy och ut till hans mamma och hälsa på hans mormor & morfar (:
vi bestämde oss för att sova där så vi åkte och handlade mat och så gjorde
vi potatisgratäng och fläskfilé och beanässås till oss !
MUMS
Somnade , vaknade , myste, duschade, åkte hem. Och nu sitter jag här.
Ensam och sleten i mitt stökiga rum..
ensam och jätte själv..

saknar klassen, saknar timmy, saknar morfar.
saknar det mesta..

Imorn blir det praktik och sedan bio med Timmy, Dennis och Elin (:











Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Amelie

naaw !

saknar dej oxså snuttan !<3

2009-09-26 @ 17:42:21
URL: http://ameliejonasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du , nästa helg är fan våran ! <3

2009-09-26 @ 19:13:58

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0