this was a nice day

Ojoj vad jag stått i idag ! 
Inget lov för mig inte, nej fyfan..
Inger ringde imorse och frågade om hon fick komma.
Ja självklart sa jag, vi bestämde att hon skulle komma vid tolv.
Haha och jag somnade, men jag hede låst upp så hon kom in och väckte mig :) 
Så satt vi och mös och pratade och sedan började vi städa ! 
Och herregud vad vi städade. Det rök i hela huset.
Tid tog det också, två timmar. Jag plockade undan och vi fixade och donade.
Så nu har jag satt upp mysiga ljus och grejer, så ikväll ska vi mysa till det !
.
Nu ska vi sätta på en film och lägga oss och mysa med pepparkakor och julmust !
.
kisses


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0