söndag

Fy tusan vilken oerhört tråkig dag detta har varit asså.
Bara ordet söndag gör mig deprimerad och vädret ? Usch asså.
Antingen snö eller sol, så är det bara !
Hösten ger mig höstsnuva bara..
Känns som att någon kört upp två feta och slemmiga jävla mördarsniglar i min näsa.
Jag vill ha vinter, tända ljus, myskvällar, julafton, nyår , min och Timmys ett årsdag och 
jullov.. 
Skulle skicka in min sån dikt och analys för ett tag sedan också
men smart som jag är har jag slarvat väck adressen man skulle skicka till ? 
hmm, det låter som Amanda..
.
Nu ligger jag och mamma skavfötters i soffan,
mamman inrullad i en filt, jag inrullad i min badrock eftersom att jag nyss duschat
och mamma spelar musik för fulla muggar.
Lilla Tildatut sover och fiser i sömnen..
´
Jag kom även på en lite rolig grej, haha när jag vaknade i lördags
låg Elin och höll på min tutte, haha gulligt ! 
.
 .
Nu ska jag ta något att dricka och mysa ner mig under mammas filt ! 



Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Fjärdedelssyter ;)

Glad för att ni är vänner igen :D<3

2009-10-19 @ 10:49:34

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0