håhåjaja

Ligger i sängen nu med tvn på full gång.
Fattar inte varför egentligen, Timmy har åkt och jag ska försöka sova.
Nu vaknade Per och ska också till jobbet så jag har huset för mig själv, haha . 
Men hans mamma kommer och hämtar mig sedan så ska jag 
hälsa på katten och i eftermiddag ska vi baka bullar !
.
Igår kom Timmys mamma Inger på förmiddagen och så satt vi och pratade lite. 
Sedan fick vi för oss att städa Timmys rum, så storstädning blev det ! 
Mitt upp i allt ringde Elin och vi skulle tydligen hämta upp Timmy i kungälv och åka till Göteborg..
.
Jag och Inger fick packa i hop dammsugare, ajax, mopp och skurhink.
Så bestämde vi att hon skulle ringa idag.
.
Jag åkte iallafall med till kungälv och där stod mitt hjärta och väntade.
Åh vad jag hade saknat honom ! 
jajajajaja.
Vi åkte till buttericks och bodega och kika, det slutade med att Timmy och Dennis 
fick ordnat vad dom skulle ha på sig på fredag iallafall. 
Sen skulle vi till Nordstan och eftersom att allt blev bakvänt när vi skulle köra från buttericks så tog det typ 20 minuter, 
haha roligaste någonsin. Även fast ngn blev fruktansvärt irriterad ! hmm, jag? ja vem annars ;) 
Vi kom dit tillslut iallafall och det var varmt och folk överallt och jag skulle in på rut m.fl 
och då satte sig alla ner så jag blev arg, tog den tröjan som Timmy sa han tyckte var snygg,
betalade och gick.
Sen vare tjat om var vi skulle äta, det slutade med mc donalds på stig center. 
.
Jag och Timmy kom hem vid nio,sen åkte vi till Morfar.

Och nu har han lämnat mig , men fick ett jätte gulligt sms nyss!:
.
God morgon igen gumman
Hoppas du har somnat om och sover sött :) 
Saknar dig och din varma kropp,
för jag fryser som 17on :P 
Kyssar älskar dig.
.
Men hallå , kom hem och värm dig då hjärtat ?!
Får väl lägga mig och njuta av lovet och sova till 12 och vänta tills Timmy kommer hem.. 
Y
.

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0