God morgon

Sitter här i Jennifers säng.
Det är första gången jag är i hennes lägenhet och jag har sovit här inatt :)
Mysigt!
Igår blev det : 
Mat,bad,utgång och sen chipsmyys !
en underbart mysig kväll med min furr

I fredags var jag på praktiken till 3 och så tog jag bussen hem och missade soltiden då
som jag skrev i det förra inlägget.. 
När hjärtat kom hem mös vi och sen kom Wille och han började dricka.
Min lillasyster Matilda kom en stund och vi satt och pratade och gick till morfars grav en sväng. 
Jag åkte och solade efteråt och när jag kom tillbaka hoppade jag och Timmy in i duschen.
Elin och Dennis kom iallafall och herreegud ! 
Dennis försökte sälja Elins tights, någon människa somnade på Elins rumpa, jag hade sniglar i näsan, Jesper lyssnade på walking in memphis, Timmy  och Wille rymde hemifrån och Per sov och spydde vin i en burk.
HAHAHAHA

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: hanna

och du skulle plugga ?

2009-10-11 @ 15:51:32
Postat av: Amanda

gjorde det igår och nu, jennifer går i samma klass som mig

2009-10-11 @ 17:07:11
Postat av: Elin

HAHAHAHA herreeeguuuud!!

Jävla jävlar säger jag bara!!

Pusspårej!<3

2009-10-11 @ 18:51:13
Postat av: Amanda

Hahaha ja fyfan, det var grejer det !!!

pussgumms<3!

2009-10-11 @ 19:53:04

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0