bästa morgonen, eller inte..

Alla gillar fredag.
Jag med, som bara den ! 
Vad är bra med fredag då ?
Jo det är såhär: 
  • På fredag är det praktik och det betyder att jag inte behöver tänka så mycket.
  • På fredag vet jag att när jag vaknar på morgonen efter ligger Timmy fortfarande kvar
  • Fest fest fest ( annars mys mys mys ) men idag blir det väl fest med Timmy , Dennis, Ruben och Elin
  • Fredag betyder att jag kan sova hur länge jag vill om inte Timmy väcker mig !
Jag tycker om fredagar. 

men imorse... fyyy
Jag bad Timmy ringa mig vid typ kvart i sju så att jag vaknar och inte försover mig.
Meen när jag vaknar gråtandes är klockan halv 8. Och jag börjar 8. Jag bara älskart! 
Timmy hade somnat i bilen påväg till jobbet och jag sov som en gris.
Jag hann iallafall och skulle starta mopeden tjugo i 8.
När klockan var 5 över 8 gav jag upp, sparkade på mopeden och började gråta..
Haha, mens ? nej faktiskt inte.
Jag gick iallafall in och smällde igen dörren och började gråta igen, Dennis rädda mig 
och körde mig tillslut. Då började jag gråta för att jag blev så glad.
När jag kom fram skuttade jag in till mitt lilla dagis och kom på att jag glömde
mina tofflar :( JÄVLA SKIT ! Nära på att börja gråta igen. Men jag höll mig.
Fyfan vad jag gråter, hela jävla tiden, kan någon säga vad det är med mig ? 
det var iallafall en ganska lugn dag förutom att jag fick gräva sand ur ett barns mun typ 50 gånger ;)
Dennis sa att mopeden var nog för kall, så då tänkte jag att den är nog varm till jag kommer hem.
Tog bussen tjugo över 3, gick upp till Timmy för att starta mopeden och åka till westcoast och träna & sola. 
jaa, det slutade med att jag började gråta igen.
Fyfan för dessa mopeder.
Nu väntar jag på Timmy så jag tänker sova. så att jag inte riskerar att göra något som får mig att 
börja gråta.

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0