Draft: Okt. 8, 2009

Sitter i sängen med en snarkande timmy bredvid mig.
Han ligger på min arm med öppen mun och snarkar, skit söt.
Jag älskar honom mest av allt !
Ska tydligen sitta uppe till halv tolv för att kolla hans farm haha..
Börjar bli jävligt trött men det är typ en halv timme kvar så.
Det blir väl till att sitta vaken även att jag ska upp halv sju imorn.
Vi gjorde världens goaste spagetti och köttfärssås förut, riktiga mästerkockar.
Timmy & jag ;) 
Imorn ska jag till praktiken och inviga min nya snygga tofflar ! 
Min lärare ska komma och kolla lite och så, dom gör tydligen det hos alla.
Efter det ska jag sola, mhh vad jag har längtat asså , ska bli underbart .
Men nu ska jag dra igång freaky friday ! 

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0