-

Ibland förstår man vad som verkligen betyder något.
Vilka man kan luta sig mot när allt skiter sig.
Jag har aldrig sagt att jag är guds bästa barn men 
jag är definitivt inte värst.
Försök efter försök som inte leder till något.
Jag vet att jag gjort så mycket dumt i mitt liv 
och så många saker som jag ångrar.
Men jag kan faktiskt inte göra något åt dom
sakerna jag redan gjort. 
Det enda jag kan göra är att ändra mig.
Och det har jag gjort. 
Man kan INTE döma någon efter något som den
personen gjort innan.
Man får försöka tänka sin in i situationen och
tänka efter lite. 
Jag kan inte säga att allt dumt jag gjort är saker
jag ångrar.
För hade jag inte gjort vissa saker hade jag aldrig varit 
där jag är idag.
Jag hade aldrig haft en underbar pojkvän t.ex.
Men jag vill kunna ha allt på samma gång. 
Jag vill inte behöva välja. 
Mitt bästa är det jag kan göra, mer går inte.
Man måste gå halva vägen var.
يغيب عن أمي

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0