USCH !

Jag är så trött på skolan nu så det är helt sjukt ! 
Jag drunknar i läxor och annat skit..
Usch, det är bara tummen ner förutom alla kompisar som är i skolan. 
Igår var jag med Timmy och ni är förvånade ! 
Vi var iallafall hemma hos Timmys mamma och pappa, för där är det så mysigt ! 
Såg på film, åt godis och massa mys. I love him ! 
Idag ska han skriva på kontrakt till lägenheten så snart blir det flytt ! härligt.
Efter det kommer han hem till mig och myser. 
Eller ah han är påväg nu :D 

Kollade på nyheterna härom dagen och i japan slaktar dom tusentals delfiner för att sälja dom till lyxresturanger.
Såna som gör dokumentärer och sånt var tvungna att smyga in med kameror för dom fick inte filma det stället som dom hade delfinerna på. 
Nedanför är ett kort på hur det ser ut där och det är fan blod överallt, jag blir så förbannad ! 
Dom tar bebisar från deras föräldrar och dödar dom och föräldrarna, brutalt också.
Det är blod i hela vattnet och båtarna är fan fyllda med döda delfiner.
Man blir bara så jävla arg på dom människorna. Dom är fan inte värda att leva.
Hjärtlösa jävla människor ! 
nu ska jag byta lakan och vänta på att Timmy kommer och gör mig på bra humör! 

/ amandajohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0