tråkiga bajs skola.

Sitter i skolan med sötnosen Elin ! 
Vi har precis haft livskunskap där vi pratade om att man inte ska dricka.
OTROLIGT tråkig lektion.
Snart ska vi gå upp till Östrabo och lyssna på någon jävla föreläsning om kärlek ? 
Jag o Elin ska gå och äta på agneberg sedan, det är ju köttbullar för tusan ! 
Muuuums.
.
Igår var jag och Timmy hemma hos mig. 
Vi bara satt och mös hela dagen. Vid typ ett åkte vi hem till Inger
och åt frukost ! bacon, falekorv, macka & ägg.
Mhhh, det är lyx ! Jag klagar inte !
Efter det åkte vi hem till mig igen och kollade på tv och åt godis.
När mamma kom hem åkte vi hem till Timmy ( inte meningen men hon kom hem precis när vi skulle åka ) 
och sov där. Vi somnade vid 8 haha..
Och vaknade av att Lisa stod ovanför sängen och frågade om vi ville gå med ut och gå ?
Haha, var kom hon ifrån ? hur kom hon in ? och vem stod i dörren och väntade på henne? 
.
Imorse försov både jag och Timmy oss, han fick köra mig med racerfart till tåget och jag hann precis ! 
På tåget fick jag panik och trodde jag glömt min snus, men smart som jag är hade jag lagt den i väskan ! 
.
Så här pigg är jag ! 
jag älskar stooora stickade tröjor ! 
  
.
JAG ÄR HUNGRIG, GE MIG OCH ELIN MAT !!!!!


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

Word! Riktigt jävla tråkig lektion varre!!

Stickade tröjor for lajf! hihi<3

2009-11-09 @ 15:35:30
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0